Strkání

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Toto je staré fórum, je určené jen pro čtení. Tímto odkazem se dostanete na nové fórum a tam si zaregistrujte nový účet.

• Ahoj,
      mám pár otázek ohledně pravidla 3. "Strkání".

• Není povoleno získávat výhody ve hře na úkor slabšího hráče. Za slabšího hráče se považuje každý, kdo je v hodnocení postavený níže než viní
      1) Vztahuje se toto pravidlo na obchod (výměnu) se surovinami?
      2) Pokud ano, je možné s hráčem co má více bodů tedy nějak obchodovat? --> Výměna surovin v různých poměrech - v některých příspěvcích jsem našel, že je povolen pouze poměr 1:1
      3) Jak se toto pravidlo vztahuje na alianci? Pointa aliance je si vzájemně pomáhat, pokud toto pravidlo platí i na alianci tak je to dost omezující
      4) - Trošku mimo, jsem nováček :D - Lze k obchodu surovina:surovina nějak použít tržiště? Nějak jsem tuto možnost zatím nenašel :) Pokud ne, jak tedy obchodovat s hráčem co má víc bodů ve stylu surovina:surovina?
      5) Silnější slabšímu tedy posílat může beztrestně?

Poslední otázka jen za mě: Chápu, že toto pravidlo má za cíl zamezit "boostu" jednoho účtu, ale nezdá se vám nevhodně provedeno? V podstatě to skoro úplně zakazuje spolupráci mezi 2ma a více účty... A zrovna Ikariam k takové spolupráci úplně vybízí :)
      Celé pravidlo se mi zdá špatně rečené - přece když mě kamarád pozve do hry, tak ze mě získá loď, tím získává výhodu 1 lodě, ale je to mechanika hry - vše OK - a pro posílání surovin tam prostě tlačítko je - ale je to tedy zakázáno?! Jsem lehce zmaten :|

Závěrem se omlouvám, že toto téma zakládám, ikdyž už zde je dle vyhledávání mnohokrát, ale z odpovědí co jsem našel nejsem o moc moudřejší (a v naší alianci zavládla kvůli tomuto pravidlu celkem panika, takže někdo to info získat musí )
      Děkuji za info :)

UPDATE: